poniedziałek, 4 stycznia 2021

3/2021

Mocno mnie rozleniwił ten czas spędzany w domu. Siedzenie przed monitorem, które może ma sens, ale za dużo tym, którzy są po drugiej stronie nie daje.Wiemy to wszyscy. 
Jest miło, ci, którzy się uczyli w ławkach, uczą się i bez nich. Inni? Starają się i to muszę docenić.

Nie lenię się za to w innym obszarze mojego życia. Działam i działać nie przestanę!!! Nie przestanę!!!

Ubiegły rok czytelniczo zakończyłam z przytupem powieścią Joanny Bator "Gorzko, gorzko" i nawet recenzję autorce wysłałam:) To była 39. książka. Piękna.
W roku 2021 wyznaczyłam sobie cel, że przeczytam tyle książek, ile lat skończę w tym roku.
Można mnie śledzić na LC.

Dziś szaro i buro, ale czyta się 3. książkę w tym roku.

12 komentarzy:

  1. Oooo! Jaki ładny cel czytelniczy. Niechcący udało mi się taki cel osiągnąć za rok już ubiegły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy się uda, ale plan jest.
      Witaj, witaj:)

      Usuń
  2. Ważne, że robimy wszystko, by ci, którzy chcą się uczyć, mieli taką możliwość...

    Powodzenia w realizacji celu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że znów piszesz. Bardzo mi Ciebie brakowało.
    Ja na emeryturze korzystam już głównie z audioteki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nooo, to trzymam kciuki za powodzenie, ale skoro to juz 3 w czytaniu, to pójdzie Ci gładko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet jak nie wyjdzie, czytanie to przyjemność, nie wyścig:)

      Usuń
  5. Powodzenia. Niechaj się dzieje. Przynajmniej masz pomysł na czas głupoty i absurdów.

    OdpowiedzUsuń