niedziela, 1 września 2019

29/2019

Wrzesień...

11 komentarzy:

  1. Trudno uwierzyć, że to już...
    Uwielbiam wrzos, mam już na balkonie.
    Niech ten nowy rok szkolny będzie dla nas dobry i twórczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eko, dziękuję.
      Mój będzie bardzo intensywny...
      Dużo godzin, bo niestety zaczęło nas brakować, a rocznik podwójny.

      Usuń
  2. Kwitnące wrzosy widziałam już w zeszłym tygodniu na tatrzańskich szklakach... Też mi trudno uwierzyć, że to koniec wakacji i właściwie początek jesieni. Oby była piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię jesień...
      Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Ja też. :) I zimę, i wiosnę, i lato... :)
      Pozdrawiam.
      PS
      I już mamy tydzień bliżej do wakacji! ;D

      Usuń
  3. Nie do wiary, już niedługo zimna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tak. Ale nie będzie zimna zima. Moje cebule nie mają wielu warstw:)

      Usuń
  4. oj tak wrzesień, wrzesień, chociaż skąd się już wziął to sama nie wiem ;)
    Dobrego startu :)

    OdpowiedzUsuń