sobota, 27 kwietnia 2019

16/2019

Jestem dzisiaj sama. Jedyny pracuje, Mężu odwieziony na coroczne spotkanie z kolegami. Obu zejdzie długo.
To czas, kiedy po raz ostatni odwiedzam stare śmieci blogowe. Patrzę, kto się żegna, gdzie szukać tych, z którymi zżyłam się przez ładnych parę lat. Mam ich prawie wszystkich, ale...niektórzy jeszcze się ociągają, nie wiedzą, gdzie się przenieść. Podpowiadam.
Są i tacy, którzy być może nie wiedzą o zamknięciu platformy i kiedy się dowiedzą, będzie za późno na zostawienie śladu.

Dni odliczam to polskiego TOPU WSZECH CZASÓW. Rok temu składałam przez radio Jedynemu powodzenia na maturze. W tym roku stresu nie ma. Podnoszenie wyniku, to udowodnienie sobie, że mogę więcej, bo chcę. Niech tak się stanie.
Potem oczekiwanie na wynik, ale kawalerki we Wroclove już szukamy.

Wczoraj było lato, a teraz ponuro na zewnątrz. Gdzieniegdzie zakwitną bzy. Tak dopiero są w pąkach, bo tutaj zimniej, ale drzewa owocowe raczą mnie swoją bielą. Lubię.


9 komentarzy:

  1. U mnie bzy kwitną na całego.Jeden krzak rośnie pod oknem sypialni i kiedy otworzę okno, pachnie, choć mieszkam na drugim piętrze.Powodzenia życzę Synowi, niech się uda.Mam nadzieję, że kasztanowe zakwitną:) Serdeczności zasyłam. Moje gardło też nijak się ma.

    OdpowiedzUsuń
  2. Po wczorajszym lecie sladu nie ma.Pochmurno i nawet w nocy popadało, mogloby więcej,bo roślinom wody potrzeba bardzo. Tu juz zaczynają kwitnąc bzy,tulipany w ogródkach szaleją i drzewa rozne kwitną,kosy spiewają,dzisiaj jest taka normalna wiosna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I u mnie zakwitną, tylko odrobinkę później.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Polski Top w Trójce to główna atrakcja majówki ;-)
    szczególnie dla mnie gdy Legia nie będzie grała w finale Pucharu Polski :-(

    M.
    ps: niechże już skasują ten cały blox, bo ja wciąż tracę czas na poprawki i dodawanie kolejnych zdjęć z poprzednich lat :-(

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie zastanawiam się, jak to robi Trójka, że tego dnia nic mnie oprócz TOPU nie interesuje. Cudny czas.

    A blox, to od dawna był kiepski. Szkoda, że będąc tu, trwałam tam niepotrzebnie.
    Ale likwidacja nas zjednoczyła. Fajnie.

    Legia. Poczytałam trochę o tej decyzji sędziego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię tu zaglądać.
    Odpoczywaj.
    Ładuj akumulatory.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bzy dopiero zaczynają rozkwitać, TOP przywołał miliony wspomnień, ludzi, miejsc, zapachów, pięknie było :)

    OdpowiedzUsuń